Hair by frisscarro

Policy på frisscarro & co

Hej kära kunder, läsare och blivande kunder.

Vi tänkte bara berätta att vi har garanti hos oss. 100% nöjd ska du som kund vara när du lämnar salongen, annars åtgärdar vi såklart det du som kund inte är nöjd med. Desamma gäller när du kommer hem och kanske känner några dagar efter att färgen känns fel, släppt i duschen eller någon frans är sne etc. Då vill vi ALLTID att du ringer oss så åtgärdar vi det. ALLTID!

Vi jobbar hela tiden för att ha 100% nöjda kunder och det är oerhört viktigt för oss att ha det. Därför vill vi att du ska VÅGA säga till om det är något du inte är nöjd med.

Vi har hört diverse skräckhistorier om salonger som inte tar en reklamation, eller som tar betalt när färg etc blivit fel. Detta är oacceptabelt och frisscarro & co står inte bakom sådan behandling av sina kunder.

Vi på frisscarro & co tar bara en kund i taget. Vi vill att fokus ska ligga på just DIG när du betalar oss för din tid. Många salonger tar flera kunder samtidigt och då kanske det är lätt att det blir fel ibland med. Så gör inte vi. Vi ger dig den tiden du betalar för. Bara dig!

Så vet ni, vi är här för ER skull, och vi LOVAR att ni ska bli 100% nöjda!

Välkomna önskar vi på frisscarro & co 031-191985

4 svar till “Policy på frisscarro & co”

  1. emelie skriver:

    ja det vet vi som är stammisar att du ligger sömnlös om du inte vart helt nöjd haha. du är bäst carro <3 kram från emelie

  2. olivia skriver:

    Det känns tryggt att veta. Och jag upplevde det så när jag besökte er salong med =)

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Hair by frisscarro (Salong Alltid vacker) Hedåsgatan 4, Göteborg